Redan onsdag

Det har varit ett par långa arbetsdagardagar som innehållit utvecklingssamtal och avdelningsmöte. Idag är ännu en arbetsdagdag som sträcker sig fram till 17.45. Jag försöker promenera till jobbet på morgonen, men sen har jag en fantastisk man som oftast kommer och hämtar mig på em/kväll. Det är otroligt vad flexibel man är ibland. Igår på jobbet så var jag först på kontoret sen var det datakurs och till sist hade vi avdelningsmöte. Hjärnan är ett fantastiskt organ som kan sorera och hålla ordning på allt den måste ta in. Fast det är klart. Glömmer saker det gör jag titt som tätt.



Jag såg i tidningen idag att Jonas Gardell kommer till stan till hösten. Närmare bestämt 22 sept. Vill gå. Har varit på flera av hans föreställningar. Han är speciell, men jag gillar honom. Han och Carl-Einar Häckner spelar lite i samma division. Antingen gillar man dem eller oxå inte.



Ta det med ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback