Liseberg

Vi har sprungit på Liseberg de senaste dagarna. I söndags var det premiär för Carl-Einar Häckners variéte och i måndags var som vanligt Allsång på Liseberg.

Carl-Einar är bara för bra. Jag gillar när han är sådär äcklig och låter blodet spruta, när han biter huvudet av duvan etc, men årets variéte var helt ok. Mellannumren var bland de bästa som varit de senaste åren.

Jag kan säga att vi höll på att rinna bort på allsången, för himlens portar de bokstavligt talat öppnade sig, men vi satt där vi satt. Måndagens tema var: Världens bästa Karlsson och det var Magnus Carlsson, Sebastian Karlsson och Bert Karlsson som var gäster. Magnus gav ett smakprov ur sin kommande skiva och det bådar gott även om den är på engelska.



          

Spanien. Det närmar sig. Nu har det kommit fram än mer saker på matsalsbordet där jag lägger fram det jag vill ha med mig. Jag behöver nog den största väskan i alla fall...

3 arbetsdagar kvar. Sen är det SEMESTER! Tjoho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback