Namnsdag

Idag har jag namnsdag. Det är Ulrika och Ulla. Grattis till mig själv!  Tack alla vänner som har grattat mig. När jag kom från jobbet hade min underbara man varit och köpt mig ett par mobilhögtalare. Han är bara för underbar.

          

Det var helt ok ljud så det blir till att ta med dem till Spanien. Ifall det nu inte skulle finns någon radio eller bandspelare där.

På tal om Spanien. Så här ser matsalsbordet ut för närvarande:
         
Och allt är inte framplockat än. Undrar hur mycket jag kommer att ta med i onödan. Ja, ja... det blir väl.


2 arbetsdagar kvar. Sen är det SEMESTER.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hahaha. Ledsen att behöva påpeka det, men du får nog lämna matsalsbordet hemma. Den kommer aldrig att gå igenom bagagekontrollen på Landvetter.
/Jonas

2007-07-05 @ 06:50:59
Postat av: Ulla

Jag hade nog tänkt lämna matsalsbordet hemma i vilket fall som helst. Fast det är klart, jag gillar det väldigt mycket fortfarande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback