Packad och klar

Nu är jag packad och klar. "Spain here we come"

       
 

Det känns så himla bra att åka. Från ett regnigt och kallt Sverige. För alla er som är kvar så hoppas jag verkligen att det blir bättre väder. Är det på riktig`? Ja, det är på riktigt. Det riktigt bubblar inombords. Det var en arbetskompis i fredags som sa att jag alltid verkar så glad och positiv och att jag sprider positiv energi. Blev väldigt glad över de orden. Idag stämmer det till 100 %. Jag älskar hela världen, som jag har en tendens att berätta när jag fått lite innanför västen.   

Sari och Jonas, skicka ett sms när bebben kommit.

EvaBritt! Jag ringer när jag kommer hem så får vi ses. Har ju inte sett ert "nya" matsalsbord. Pinsamt!  Ha det så bra till dess.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback