Spanien

Spanien. Spanien. Spanien. Spanien. Spanien. Hur många gånger tycker ni att jag ska skriva Spanien? Jag kan tro att ni tyckte det räckte med en gång. Men fattar ni! Idag bär det av till Spanien, Torreveija. Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! Jag ska se om jag kan hitta ett intenetcafé där jag kan skriva lite om livet i Spanien annars kommer ni att få en rapport när jag väl är hemma igen. Jag har packat i, jag tror, ca två veckor och ändå vet jag inte vad jag ska ha med mig och vad jag ska lämna hemma. Nu vet jag att vi inte kommer till ett land där det inte finns saker att köpa, men... Sen är det så att ju större väska jag har desto mer tar jag med mig.

En smolk i bägaren idag är att sonen gått och blivit sjuk. 39,5 i feber och ont i halsen. Fattar ni hur nervös mannen kommer att bli om han måste ta kontakt med vårdcentralen. Det brukar vara min uppgift.


Vi hörs och syns, min vänner! Jag ska tänka på er hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback