Borås

Idag har vi varit i Borås. Hos brorsan och hans familj. Ingen bäbis som ville ute idag heller så Sari och Jonas var också med. Mamma och pappa var redan där när vi dök upp. Mamma hade redan hunnit basta i två timmar. Är hon finne, eller är hon finne? Vi hade en trevlig kväll, men det är skönt att komma hem till ett tyst hus. Mattias var på ett strålande humör och som alla 4åringar så tycker han om att stå i centrum.Vi bjöds på taco. Det var längesen sist. Det var lika gott som alltid.

Mamma och Eva pratade om att de nästa vecka skulle till sjön och tvätta trasmattor. Jag sa bara: Kemtvätt? Men de menade att det luktar inte på samma sätt som när man har tvättat med såpa och sköljt i sjövatten. Ja, ja...

Dagens sms från sonen: Nu börjar jag bli arg på riktigt! Ingen Stonehenge och nu blir det ingen London imorgon. Det hittades en bomb där. Allt är bara skit. Vill hem...
Jag tycker det är bra att det inte blir London. Vill ha hem honom i alla bitar.  Men jag förstår sonen. 

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback