Glad midsommar!

Glad midsommar, alla vänner och alla jag inte känner.

Regnet det bara öser ner. Det blev som jag inte ville. Fast... det kanske håller upp till kvällen. Klockan 14.00 ska vi väl vara ca 25 personer samlade, både barn och vuxna. Ni ska alla känna er hjärtligt välkomna! Det hade varit skönt om vi kan sitta ute. Vi har två partytält som vi tänkt sätta upp. Bara det inte, som en av  mina kollegor uttryckte det, "regnar underifrån" så ska det nog fungera att sitta ute. Håll tummarna.

Jag gillar aftnar (julafton, påskafton etc), men jag tror att jag ännu mer gillar kvällen innan aftnarna (vilket konstigt ord. Finns det något som heter så?) för då förbereder och fixar jag med både smått och stort och det finns inga krav på att det ska vara på ett speciellt sätt.   

Annars inget nytt från sonen. Han har inte hört av sig mer och då vet jag att allt är bra. För det är ju så det är i vår familj. Hör man inte av sig så förutsätter vi att allt är väl.

Jag vill gratulera en nybliven 40-åring idag. Ulrika från landet. Hipp, hipp hurra!!! Grattis!!! Ha en underbar dag! Min dag närmar sig alldeles för fort.

Återigen, glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback