Körigt

Idag är det körigt. Klockan 20.00 börjar Bones på 3:an samtidigt  som det är premiär för Allsång på Skansen
1:an. Nu tänker ni att då kan jag spela in det ena programmet och se det andra. Och ja, det har jag tänkt, men klockan 21.00 börjar ett annat av mina favoritprogram Morden i Midsomer. Jag är sån att jag helst vill se mina favvoprogram live. Det får bli en sen kväll. Men jag börjar ju sent imorgon, så vad gör det och jag känner mig stark. 

Idag har det regnat, ta mig 17, hela dagen. Såg på Aktuellt och där visade de bilder från Skansen och de hade sol. Jag gläds med dem. Eller? Fast på Allsången på Liseberg igår regnade det en stund. Och allsången är inte samma sak som när solen skiner. Så det är klart att jag gläds med dem på Skansen.

Idag fick jag återigen bekräftat livets förgänglighet. En lärarstudent på skolan där jag har mitt kontor hade omkommit under midsommarhelgen. Påkörd av en rattfull. Det gäller att inte glömma av att leva här och nu, för man har ingen aning vilken vändning livet kan ta. Mina  familj och mina vänner, JAG ÄLSKAR ER!!!

Tallyho...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback