Fruktsnurror

Min text igår. Skum! Ja, ja, det är bara att ta nya tag och skriva något som ni ser och kan ta del av.

Nu ligger jag i sängen och äter mina favvogodisar. Fruktsnurror. Men...de har bara funnits på ett ställe. Vallhamra Torg, men nu har inte ens Jakob, som godis- och videobutiksägaren heter, möjlighet att ta in dem för de finns inte att beställa över huvudtaget. Men så länge han haft fruktsnurror så har han lagt undan dem åt mig när han förstod hur mycket jag älskade dem, så det har bara varit för mig att ta gräddfilen direkt till kassan och så har han plockat fram godisburken åt mig. Idag köpte jag de sista. Buhuhuhuhuhhuhuhuhuhuhuhuuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu

Har varit på banken idag. Så mycket som vi varit på banken den senaste tiden har vi inte varit under alla de år vi bott i Göteborg (1986). Anledningen att vi springer där nu är att vi byter bank, från FöreningsSparbanken Alingsås till Swedbank Munkebäck. Vi har fått en fantastisk bra bankman, Mattias. Han har hjälpt oss med det som strulat på ett föredömligt sätt. Vi har även fått beviljat lån till vår köksrenovering och det känns underbart. Nu är det bara att börja att planera renoveringen.

 

Klicka för mer information om detta ordspråk! Genom att tro passionerat på något som inte finns än, kan vi skapa det. Det obefintliga är det som vi inte har eftersträvat tillräckligt.
Platon (427 f.Kr-348 f.Kr)

Kommentarer
Postat av: Sari

Herregud, va länge ni bott här i Götet!!! Ja, tiden den bara går o går. Vad ska du göra nu, utan dina fruktsnurror Ulla?? Du får hitta en ny favvo ;) Idag har Jonas och jag "blivit med barnvagn". Som vi har trixat o fixat med den, hihi, fånigt men kul! Längtar till smyckepartyt! Är nyfiken på vad som finns...

Kram Sari

2007-03-30 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback