I natt smidde jag tusen planer. I morse gjorde jag precis som vanligt.

Idag tog jag inte bilen till jobbet. Det kändes hårt. När jag äntligen har möjlighet att ha bilen en hel vecka. Jag jobbar på kontoret på tisdagar och där är parkeringsmöjligheterna i stort sett obefintliga dagtid. Man får stå max två timmar på samma ställe. Vidare skulle jag till förskolan på avdmöte på kvällen och sen kunde jag åka hem med kollegan som oxå bor i Sävedalen. Så hur gärna jag än ville ta bilen så fanns det ingen anledning till det.

Nu när Ludde är borta så har Simon och jag möjlighet att äta sånt som bara vi tycker om. Som igår. I kycklinggrytan tillsatte jag färska champinjoner. Mums! Vidare ska vi någon gång under veckan äta spenatsoppa med ägghalvor. Sonen sa t.om. att han kunde göra den. Han har som uppgift från hemkunskapen att göra soppa, så det passar ju bra.
  
3 bra saker som hänt idag:
Fick sms av min älskade man. Puss på dig!
Lyssnade på mitt favoritradiomorgonprogram. Rix morronzoo.
Fick melodifestivallåtarna skickade till mig genom MSN. Tack AnneLie!

Amore



 


Kommentarer
Postat av: Ludde

Tack för pussen. Puss tillbaka.
Har precis ätit frukost (en väldigt fin frukostbuffé). Var med när min kollega handlade igår. Han prutade ner en Goose jacka från 1600:- till 275:-. Likadant med skor och tröjor. Pinsamt jobbigt tyckte jag som stod bredvid. Själv köpte jag bara två piké tröjor.
Saknar er. Hoppas att dagarna går fort.

2007-03-07 @ 02:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback