Jag kan motstå allt utom frestelser.

Jag lärde mig en sak på föreläsningen idag. Storleken spelar roll... om en storstad som Göteborg ska få en uthållig tillväxt där vi kan konkurrerar med andra marknader. Jag lärde mig även att jag tillhör digitala invandrare medan de som är födda efter 1980 är digitala infödda. Vi digitala invandrare är uppvuxna med böcker och tidningar, papper och penna, böcker medan digitaltinfödda har det + lunarstorm, icq, cs, bio, mobil, webcam, internet, etc, etc. Föreläsaren berättade att en kompis till honom sa att han är så imponerad över sin son för sonen kunde spela data, samtidigt som han svarade på MSN, samtidigt som han sms:ade, samtidigt som han kunde sticka ut huvudet genom dörren för att delta i övriga familjens konversation. Jag skrattade gott för på något sätt så kände jag igen situationen. Man brukar säga att killar inte kan göra två saker samtidigt, men det kanske inte gäller de digitalt infödda.

Det känns som jag håller på att bli sjuk. Har inte tid att vara sjuk. Har bokat roliga saker hela helgen. 

Kram 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Sjuk?! Det får du inte bli. Speciellt nu när helgen närmar sig. "Roliga saker under helgen" lät spännande. Det blir att fortsätta att hålla koll på bloggen.

2007-03-08 @ 03:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback