Lugn. Harmoni. Välmående.

Tre ord representerar helgen: Lugn. Harmoni. Välmående.

I reklambladet om Asia Spa står det: Tänk dig att fly omvärldens kaos in i det absoluta lugnet. Till en stilla och rofylld värld där du blir väl omhändertagen och får möjlighet att varva ner.

Vidare står det: Vägen till harmoni börjar i våra tvagningsrum där du tvättar dig sittande, enligt japansk ritual. Lugnt och rofyllt renar du både kropp och själ. Därefter är du redo för de japanska källorna. Havsutsikten och det 40-gradiga vattnet gör att det känns som du nästan svävar efter ett tag.

Och till sist står det: ...kan du njuta av ett magnifikt helglasat rum, i etage, med himlen som enda begränsning. 

Jag kan bara bekräfta att det som står i reklambladet  stämmer. Jag rekommenderar Asia Spa ända ut i fingerspetsarna.

 

"Jag arbetar hårt med att lata mej". 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack för en bra helg min vän, de gör vi om!
Längtar tillbaka till den kalla tunnan!! ;)

2007-03-25 @ 21:24:34
Postat av: Sari

Det lät ju verkligen som en underbar upplevelse! Något alla borde unna sig, antar jag ;-) Kul att ni fick tillbaka pengarna från Fly me. Det sker tydligen under,fortfarande (som du sa). Ny vecka-ny kurs = Nya utmaningar.10 v. kvar...nedräkningen har börjat. Tjohooo!!!!

Vårkram // Sari

2007-03-26 @ 13:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback