Mulet, men inget regn

I torsdags kompade jag två timmar. Det innebar att jag slutade redan 12.00. Det kan jag tänka mig att vänja mig vid. Jag gick till Olskrokstorget för att se om jag kunde hitta något nytt att ha på mig till schlagerfesten ikväll. Jag var till och med inne på Johanssons skor, men jag hittade vare sig kläder eller skor. Jag vara nära på att köpa nya skor, men jag sansade mig det sista. Jag har förstått att det ska vara guldskor i år.  Och det var ett par guldskor jag tittade på.

Igår var det kris och katastrof. Jag ska till Spanien till sommaren med goda vänner men flygbolaget Fly Me, som vi skulle åka med, gick i konkurs. Det kändes surt. Det var ovisst ett tag, men vi tog beslutet att försöka få biljetter på ett annat bolag. Bästaste Stina fixade det. Nu åker vi med Sterling istället. Underbart!

Tittade på Let´s dance igår och Brandeby håller sig kvar en vecka till trots vädjan om att få åka hem. Återigen: Vem röstar på honom?

Ikväll är det som sagt schlagerfest. Hurra! Jag har längtat. Hade så trevligt på festen förra lördag så jag hoppas det blir en repris ikväll. Här ska dansas och glammas. 

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback