Mycket tv blir det

Slät som en barnrumpa. Ansiktsbehandling. Idag. Men... fattig... kommer alltid hem med en ny ansiktscréme. Den här ska vara dunder för min torra hud. Vi får väl se.
 
Igår hade, som jag skrev, Grey´s Anatomy världens bästa program säsongspremiär.  Klockan 21.00 idag kommer ett annat av mina favoritprogram CSI.

CSI: Miami röstades under hösten fram som världens mest populära tv-serie efter att man studerat tittandet i 20 länder och tagit reda på vilka program som rankats högst i respektive land. Liksom sina systerserier (CSI New york, CSI Los Angeles) präglas CSI Miami av ett högt tempo, starka karaktärer och mystiska mord
... (kanal 5) 

Ännnu ett favoritprogram är Criminal Minds - fredag 21.00

I Criminal Minds följer vi FBI:s elitgrupp av beteendevetare. Deras uppdrag är att leta sig in i huvudet på landets mest eftersöka och farliga brottslingar. De måste kartlägga varje aspekt av deras agerande, vad som rör sig i deras huvuden och när de kommer att slå till nästa gång.  

Seriens handling kretsar kring Gideon, avdelningens nestor med en nästan övermänsklig förmåga att leta sig in i förövarnas psyken. Kring sig har han samlat några av de skarpaste hjärnorna inom FIB. Varje medlem i gruppen tar med sig sin expertkompetens från ett specialområde. (kanal 5)


Jag tittar mycket på tv. Det är mitt sätt att koppla av. Jag spelar inte in så mycket utan jag vill helst se tv live. Spelar man in så finns det en tendens att man kommer efter och det kan orsaka ett onödigt stressmoment.
Ni vet... Ulla+stress=sur och grinig



"Det räcker inte med att vara strängt upptagen - det är myrorna också. Det avgörande är: Vad är det man är strängt upptagen av"?


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hello love!
Ska nog ta och unna mig en ansiktsbehandling jag me, kanske e de de man ska önska sig i födelsedagspresent?

ps. för mig e de tvärtom med inspelade program, avkopplande att veta att de finns nåt att se på precis när man vill
Puss på dig min vän :)

2007-03-16 @ 21:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback