På bättringsväg

Äntligen är det hopp om livet. Ingen huvudvärk idag. Underbart! Är hemma imorgon också, sen ska jag vara "fit for fight" igen.

Tittar på Förkväll på Tv 4. De pratar om hur viktigt det är med fotvård. Jag har varit på fotvård en gång, så jag tar inte särskilt väl hand om mina fötter, men jag har blivit bättre på att ta hand om mitt ansikte. Jag har hittat ett toppenställe. Goldlife på Lundbybadet
www.goldlife.se
Var tredje månad unnar jag mig en ansiktsbehandling. Fantastiskt skönt! Ska dit på torsdag. Längtar! 
En klassisk ansiktsbehandling inleds med 10 min ryggmassage och sen innehåller behandlingen:
rengöring
hudanalys
peeling
portömning (gör lite ont),
massage (det bästa av alltihop),
crémemask (under tiden får man handmassage)
vårdande ansiktscréme

Idag lagade sonen middag. Spenatsoppa med ägghalvor. Den blev superb. Återigen, han är grym!
Spenatsoppa
Fräs 1 lök i lite smör i en kastrull. Häll i 7 dl mjölk, 400 g spenat, 100 g ärtor och 1 grönsaksbuljong. Låt koka 5-10 min. Mixa ihop. Smaka av med salt&peppar. Färdigt.




"Det är som det är, och det lär det fortsätta med"



   

Kommentarer
Postat av: Ludde

Skönt att höra att du är på bättringsvägen. Det har varit en seg "grej". Åker till flygplatsen om en timma. Vi ses ikväll älskling.

2007-03-13 @ 04:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback