Fler tankar om Skagenresan

Idag ringde jag Rut i Danmark. Ville bekräfta att vi skulle komma och så ville jag veta gatuadressen. Senast jag pratade med henne så tyckte jag att jag föstod henne bättre än Tine, men idag fattade jag nada. Skumt! Som tur var hade jag strax innan pratat med Tina som bodde hos Rut förra året så hon hade beskrivit hur vi ska gå, men hon kom inte ihåg gatuadressen.

Annars har jag gått här hemma och provat kläder inför resan. Det blir ett par jeans och några toppar. Nu till det svåra: Vilka skor tar jag med mig och hur många? Det är tur att väskan är liten annars hade jag nog plockat med mig både det ena och det andra i fall om att... Det jag hoppas på är att det blir uppehåll. Det är tråkigt när det regnar. Allt blir så mycket krångligare. Vad gör man av paraplyet eller regnjackan på Holly Buddy (eller är det Buddy Holly?) eller Storm? 

Jag kan inte fatta att det redan är 15 maj. Om jag fick önska så skulle jag stanna tiden nu. "Vår bästa tid är nu". Ännu en dryg månad till så blir det bara ljusare och ljusare. Underbart!

Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback