Skitrygg

Nu var det dags igen. Är hemma från jobbet idag. Skitrygg. När jag tror att ryggen är ok, så gör den sig påmind på ett eller annat sätt. Jag vill kunna göra precis vad jag vill och hur jag vill, men...    Keep on dreaming!

Planerna inför Spanienresan är i full gång. En resa är så mycket mer än bara själva resan. Blir lycklig bara jag tänker på den resan.

6 galna tjejer i sina bästa år. Det kan ju bara bli bäst!!!

Efter att vi hade lite motgång i början (Fly Me) så går allt på räls. Nu senast har Stina bokat bilen vi ska ha. Den vi ska ha för att kunna lasta in alla skor i som jag ska köpa (fniss) Ni ska se att det kommer sluta med att jag inte köper ett enda par. Egentligen är jag inte lika tokig längre i att köpa skor som vissa andra (inga namn nämnda AnneLie), men kan ju inte förneka att om jag springer på ett par så kan det ju hända att de på något oförklarligt sätt hamnar i en påse som jag råkar bära på. 

Helgen närmar sig med stormsteg. Min helg är fullbokad. På fredag är det dags igen. Middag med Boråstjejerna (de jag läste fskutbildningen med). På lördag kommer Luddes syster med fam. till Gbg. Hon fyller 50 på söndag. Hurra!!!  Lördagen ska spenderas på Liseberg. På söndag fortsätter det med middag på Bamboo. Men innan middagen ska vi hem till landet och vara med på en konfirmation. Puh, det blir en intensiv helg.

Kramiz!!!

 


  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sex galna tjejer i sina bästa år...får mig osökt att tänka på filmen "Heartbreak Hotel", med Maria Lundqvist (en av mina favoriter) och Helena Bergström.Kan bara tänka mig hur det kan bli ;) Hahahaha!!!
Kram från mig.

2007-05-24 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback