Tankar inför Skagen

Ska till Skagen på torsdag. På Kristiflygare. 6:e året i rad för AnneLie och mig. Scary, vad fort de åren gått. Sen har sällskapet varierat. I år har vi med oss två debutanter. Linda och Åsa.

Vi har bott hos Tine i fem år. Henne fick vi tag på genom AnneLies mamma. Vi ockuperar Tines hus. Det blir fullt hus. Förra året var hon hemma och som på en given signal när musiken började rusade hon ut ur sitt rum och försvann till en kompis, tror jag. Något år har hon t.om. varit borta hela helgen. Hon är bra att bo hos, men hennes danska är inte lätt. Förra året fick vi boka ytterligare ett boende. Hos Rut. Vi var för många för att få plats hos Tine. Det blir detsamma i år. Christina och jag kommer att bo hos Rut. 

Planeringen inför resan är i full gång. Vad ska jag ha på mig? Vilket väder blir det? Hur mycket pengar ska jag växla? Vilka låtar ska med på den nya skivan? Vem kör till och från båten? Ja, ni hör...Det är många tankar inför Skagen. Men, har man varit med i ett antal år så brukar det lösa sigi slutändan. Vi åker ju inte till världens ände. Har man glömt något så finns det alltid att köpa.
 
Ha en fortsatt bra söndagkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback