Ny arbetsvecka

Nu börjar en ny arbetsvecka. Arbetar 50%, så det blir ca fyra timmar/dag. Utanför fönstret hörs höstvindarna vina. Jag har tänkt cykla, men får nog ta lite extra tid på mig, för det känns som om det kommer att ta tid att ta sig till jobbet. Hur mycket jag än vill, så brukar inte vinden och jag vara överens...oftast har jag motvind vart jag än cyklar. Vid ett tillfälle så blev jag så arg...på vinden...att jag slängde cykeln i marken och sparkade till den! Tyvärr hjälpte det inte mot vinden, men inombords hade jag fått utlopp för min aggression. Hur det gick med cykeln? Ja, den klarade sig ganska bra...blev bara lite skev.

Ha en härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Salme

Ack så nyttigt att reagera riktigt rejält ibland...
Ha det bra, trots blåsten.

2007-09-17 @ 07:12:07
Postat av: Mia

Tycker det blåser varenda dag! Men jag går, så jag vet inte riktigt vad jag ska sparka på... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback