Tid

Var hos grannarna igår kväll. Tack för en trevlig kväll!

Imorgon är det meningen att livet ska återgå till vardag och rutiner. Har varit sjukskriven i tre veckor på grund av dödsfall i familjen. Tre veckor! Vart tog den tiden vägen? Det är konstigt det där med tid...man kan tycka att tiden går långsamt när man tittar framåt, men tittar man bakåt... ja då upplevs den tiden som något som gått med rasande fart. Varför är det så? Vidare när jag funderar över det där med  tiden så upplever jag att den går olika fort beroende på vad jag gör. När jag har roligt och trevligt så går tiden fort medan jag i stunder av tristess tycker att de där visarna på klockan sneglar sig fram. Det borde vara precis tvärtom... 


Puss på Er!



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback