Urförbannad

Imorse vaknade jag av en känsla att jag var urförbannad. Hade drömt om en turnering i någon sport som blivit så elitfokuserat och jag gick runt med stöd från mannen och skällde ut den ena ledaren efter den andra. Jag t.om. svor...i verkliga livet svär jag ytterst sällan. Hmmm...undrar vad den drömmen kan betyda?

Jag har hört att man drömmer varje natt, även om man inte kommer ihåg det på morgonen. Sen har jag hört att om man inte drömmer, så bearbetar man det man för tillfället har det lite jobbigt med. Betyder det att...när man kommer ihåg drömmar så är det frid och fröjd i det verkliga livet?

Är det någon som kan det där med drömmar? Jag blir bara förvirrad ju mer jag tänker på dem. 

Var rädda om Er!!!  

Kommentarer
Postat av: ebba

Vad är bra frukost? :)

Postat av: Mimi

Min psykolog berätta för mig att man är alla personerna i drömmen... Så du var den som skällde och den som tog emot utskällningen... Knepigt va? :-)

2007-09-11 @ 12:53:23
URL: http://curiosa.blogg.se
Postat av: Maria

Drömmar kan var kluriga & otroligt verkliga ibland.

2007-09-11 @ 17:23:53
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Mallan

När man drömmer MYCKET och MINNS det finns det saker i livet man bearbetar, när man INTE minns och inte störs av det man drömt är livet lugnt.
Jag har alltid haft problem genom alla år med mycket, verklige, hemska mardrömmar pga olika saker. Jag har en riktigt bra drömbok hemma, men tyvär tror jag inte den säljs längre.
Det finns lite hemsidor om drömtydan, där du kan slå upp specifika saker för att se vad det betyder. Sök på google.
Lycka till!
/Malin

2007-09-11 @ 18:32:43
URL: http://maliin.blogg.se
Postat av: Salme

Turnering: Fantastiska nyheter och en försoning väntar.
Män: Gott omen för familjen
Många män: Nervös påfrästning
Skrika= Att shöra ett skrik: Dåliga nyheter
Skrika själv: Tur
Vrede: Kompetent hjälp, framgång

2007-09-13 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback