Yes, yes, yes

Nu har jag den....boken med stort B...Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes. Jag både vill och inte vill börja läsa den. Jag vill inte att den ska ta sluuuuuut!!! 
image97
Hemlig organisation inom Säpo avslöjad "Ett hot mot rikets säkerhet" säger statsministern. Salander inför rätta.
27-åring åtalas för mordförsök på sin egen far.

Foto Ulla

Ha en skön kväll!

Här blir det mys med Se upp för dårarna,  Criminal Minds och Numbers. Till detta serveras havskräftor och färska räkor med aioli och som efterrätt chips och cola. Kan det bli bättre?  


Kommentarer
Postat av: Jessan

Nää, låter som om det INTE kan bli bättre! Låter som en jättespännande bok! Låt oss få veta om den var bra!
Se upp för dårarna är kanon...
jag ska också se film, sen ska vi jamma och sjunga lite tillsammans. Det blir en härlig fredagkväll! jag får nöja mej med grönsaker med tsatziki som dip, eftersom jag är skaldjursallergiker, men det går bra det med! Kramar Jessan

Postat av: Mia

Har läst den!! Vill du veta...??? Jaså, inte?? ;-)
I övrigt låter det som om du hade en skön fredagkväll, hoppas det blir lika bra ikväll också! *L*

2007-09-22 @ 07:47:54
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Anki

Hej Ulla! Tack för besök med kommentar på min blogg. Jag har precis börjat läsa den boken också. Jag har legat sjuk i veckan och då läste jag Flickan som lekte med elden. När jag blev klar med den, började jag med den sista "tegelstenen". Jag hade svårt att orka hålla i boken. Vad jag inte visste var att trean är en direkt fortsättning på tvåan.
Ha det bra! Du är så välkommen tillbaka till min blogg!

2007-09-22 @ 10:57:14
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Carina

Den är sååå bra, nu har du mysstunder framför dig ett tag framöver! Jag var lika när jag köpte den, ska spara på den, vill att den räcker länge :-)

2007-09-23 @ 07:45:41
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Karin

Jag läser också den boken nu, man suger verkligen på den sista karamellen.

2007-09-26 @ 12:17:51
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback