Ps I Love you

Igår avslutade vi söndagen med att gå på bio Ps I love you Jag skulle bättra på statistiken för februari månad. I januari blev det ju fem stycken filmer och igår var det den första för februar. Skandal!

Jag skulle även inviga mitt Guldkort. Jag gick med spänd förväntan mot biografen. Skulle de rulla ut röda mattan? Stå i givakt med ett glas champagne redo? *L* Näää...inget av det... +att kortet inte ens fungerade i kassan. *Grr* Är det så de behandlar sina Guldkossor så vill inte jag vara med. Tjejen i kassan sa att de haft problem med Guldkorten. Nu har jag mailat sf.se och påtalat problemet.

Förresten, filmen kan rekommenderas. Kom bara ihåg att ta med er några extra näsdukar. Risken finns att det kommer tårar. 


/Kram  

Kommentarer
Postat av: Borthy

Är det sant? Kommer du i väg så ofta på film? Vad trevligt!
Jag tror att mitt mål skall vara framöver 1 bio i månaden i stället för 1 om året som nu gäller. Det är ju så trevligt att gå på bio! Kram

Postat av: Mia

Vad ni är duktiga och flitiga biobesökare, det är annat än jag, det... ;-)

2008-02-18 @ 09:49:01
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback