Ledig

Det är lördagmorgon. Vaknar. Hör regnet strila. As usual. Ska man bry sig? Hmmm...tänk, tänk, tänk....Nej! Ingen idé. Hörde på radion igår att Växjö bara hade haft 20 minuters sol i december månad. Det lät som VÄLDIGT lite, men det som sägs på radion och det man läser i tidningen är väl alltid sant, eller...*L*

Igår var vi på bio.
National Treasure med bl.a Nicholas Cage. Den var ok. I Göteborgs Posten fick den betyg två. Ganska ok för att vara en amerikansk, Disneyproducerad actionrulle som hela familjen lugnt kan bänka sig på. Inget blod, inga svordomar och inget snusk (GP 11/1-08) Så många filmer som jag sett under 2007 har jag aldrig förr gjort och året 2008 blir nog inte sämre. Jag har redan hunnit se två stycken Det är något speciellt. Att se film på bio. Jag gillar vår nya biograf Bergakungen. Det är häftigt med salonger som tar upp till 400 personer. Det är gott om plats för benen och man ser bra var man än sitter i salongen.

Önskar Er en härlig lördag och "ses" vi inte på hela helgen så önskar jag Er en trevlig helg!    

Kommentarer
Postat av: Annsingen

God Morgon ulla...Du ligger före mej i år..HAr abra hunnit en film på bio.Arn! Sett den? Superbra:)

Postat av: Annsingen

Här regnar inte vad jag kan se..lite småkallt tror jag.Märker om ett tag då Abbe ska ut:)
Är faktikst trött idag...men hade tvättstugan åt mina föräldrar klockan sju så det var ingen återvändo. Bara jag vaken här med...skönt som sagt:)
Hahah jag kan nog också vara lite så...nu hade jag int hunnit hört mycket om Arn då vi var dagen efter premiären (tror jag) men den är superbra....

2008-01-12 @ 07:03:44
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Tessan

God morgon!
Riktigt, inen idé att bry sig om regnet det blir ju inte finare för det.
Hoppas du får en trevlig helg.

2008-01-12 @ 10:18:31
URL: http://guapo.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Den vill jag också se!

Ha en bra lördag!/Kram

2008-01-12 @ 10:26:53
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Svar: Jag och syrran sitter hemma i varsin lägenhet och chattar över msn varje dag. Båda vi är singlar, så det blir att vi umgås en del, träffar även min storasyster väldigt mycket. Jag är jätteglad över att ha syskon!

Kram

2008-01-12 @ 10:39:55
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback