Min kurs...

...till hösten ligger under
Institutionen för arbetsvetenskap
och beskrivs såsom:
Kursen handlar om det totala samspelet mellan människan och
hennes fysiska, psykiska, sociala och kulturella levnadsmilö.
Miljöns och miljöförändringarnas betydelse för människans
hälsa och livskvalitet utgör centrala problemställningar i utbildningn.
Kursdeltagarna orienteras om och får insikter i metoder som
kan hjälpa den enskilda individen att ta ett större egenansvar för
sin närmiljö och hälsa i enlighet med Agenda 21

Som min man säger: -Vad jag än läser kommer det att drabba honom *L*

När kurser beskrivs i termer av "orienteras om och får insikter i"
så innebär det att ämnet kommer att beröras på ett ytligare plan.
Meningen är väl att skapa ett intresse att vilja veta mer.
Mina förväntningar är att jag ska få större kunskaper i
hur jag, som den lilla människan, kan bidra till
att hjälpa Moder Natur i sin strävan att överleva .
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Oj då ,spännande!! Alltid kul att lära sig nya saker...ha en bra vecka nu kram

Postat av: Lissen

Kan inte låta bli att le, när jag läser din mans kommentar!!!

Intressant ämne i dagens värld, du ska läsa! För jobb eller eget intresse?

Ha det gott

2008-07-14 @ 19:26:59
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback