Arla morgon

Nu blir det ett tidigt inlägg...
...och då menar jag ett tidigt inlägg.
En söndag!
Somnade redan 21.00
Fast vi hade besök.
Men får man ont  i magen så får man.
Fast det betyder ju att jag klockan 4.00 sovit mina sju timmar.
Det får bli en power nap i eftermiddag.
Innan vi ska på JulLotta på Liseberg.
Här ska sjungas...
...tillsammans med La Gaylia Frasier och Frank Ådahl.
Tralalalalala!!!


Uppdatering
Tog mitt förnuft till fånga.
Hämtade morgontidningen och...
...gick och lade mig igen.
Somnade om
Vaknade 8.00
Som en piggare människa!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Då får du en tidig godmorgon-kommenter av mig!

God morgon! / Borthy

Postat av: Kattis

Godmorgon!

Nog för jag brukar vara uppe tidigt, men här låg jag i lä, hihi.

Ni får ha en härlig dag på Liseberg!

Kram

2008-11-23 @ 07:53:15
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag önskar er en helt underbar dag på Liseberg! L

2008-11-23 @ 08:04:11
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback