Det misstaget gör jag inte om

Nu har syster och systerdotter åkt hem
...och helt plötsligt känns söndagen lång och lite seg.
...och inte orkar jag ta mig för något.
Förra söndagen hade vi inget inplanerat,
men så sa mannen att jag fick bestämma (helt fritt) vad vi skulle göra.
Jag valde en tur till Brännö.
Inte vad mannen hade tänkt sig...
(han hade tänkt sig en stund på stan och inte fyra tim på en ö)
...men det blev en trevlig dag
Idag frågade jag honom om jag skulle välja fritt idag med...
...då svarade han: -Nej du, det misstaget gör jag inte om.
Vad han nu menade med det *L*

Kommentarer
Postat av: Anna

Va...Brännö...gillar han inte det..aha så du har också samlat löv idag..m mm det är gott om det nu du... det är härligt att vara ute..

Postat av: Malin

Jag tyckte du gjorde ett bra val när du hade chansen!!!

2008-10-19 @ 17:34:47
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Ann

God kväll Ulla! Japps har varit ganska tunnsått med inlägg ett bra tag nu från min sida..Det händer liksom lite mycket i mitt liv så jag hinner inte:))

2008-10-19 @ 17:50:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback