Sonenmail

Sonen skickade ett mail igår
Han fyller ju 18 på tisdag och vi hade som önskemål att få prata med honom då
Genom Skype
Han har visst fullt upp over there,så för att få till det...
 ...så blir det för honom på hans födelsedag (tisdag), men för oss dagen efter
Annars har han ju börjat friidrotta och även det verkar gå bra
Han är allsidig vår älskade bäbis

Track and Field går bara bra förresten, jag springer snabbt och...
 ...det verkar som att vår coach gillar det. ^^
Igår kom jag på tredje plats i 200 meter, och...
 ...400 meter sprang jag förbi en och kom nästan ikapp 1:an.
Så Track är just nu bara underbart roligt,...
 ...allt går som smort, och jag börjar känna mig i bättre form än jag någonsin varit. =D

Men någonting som är helt fruktansvärt är att paket börjar komma hit!
Fam Flobys och ert har kommit fram, och jag försöker verkligen så att...
 ...inte öppna de till tisdag, men vette tusan om jag fixar det. xD
Ska försöka så gott jag kan. =)
 (sina julklappar kunde han ju inte vänta med, min kommentar)

Puss och kram på er där hemma, hoppas allt är bra!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Va härligt att han har det bra!

Ja svårt att låta bli paket..haha



Hur gick det med din dator?? Ha en skön lördag, kramen

Postat av: My

Skönt att höra att sonen mår så bra! Han blir inte vuxen, har svårt att låta bli paket :) Fast det har iofs inte med ålder att göra haha

2009-04-04 @ 10:42:17
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: JaanaBanana

Snygg blogg du har! Och, tacka gadarna för dagens teknik som hjälper oss att hålla kontakten med nära och kära!! :)

2009-04-04 @ 11:59:29
URL: http://jaanabanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback