Måndag 3 aug

"Stockholm i mitt hjärta"

En helt underbar stad


...men Göteborg är och kommer att vara "min" stad

Jodå, jag kom till Rosendals trädgård


Ett fält fullt av blommor
Det var bara att plocka...om man ville






Men jag sjöng och dansade även med i Pridefestivalens schlagerkväll
...där årets konferencier var Shirley Clamp


Hon presenterade den ena artisten efter den andra
Magnus Carlsson
Sarah Dawn Finer
Anna Sahlene
Lili och Susi

...men mest applåder fick nog Alcazar


Fast den vi tyckte var bäst var
...teckentolkaren
Han kunde och levde sig in i varje artists sång och känslor
Han var grymt bra
...och liiite söt där han stod i sin kilt och tecknade för glatta livet
 

Det kommer mera från Stockholm
En annan dag en annan tid


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag håller med. Stockholm är helt, helt fantastiskt. Nästan så jag kan tänka mig att bo där. :)

2009-08-03 @ 10:02:35
Postat av: tisa

Jo det är fint i Stockholm. Jag är inte så ofta där jag heller, så när jag väl är där så brukar jag verkligen försöka sluka i mig allt det fina!



Har du varit in på soppteatern de har där?

Så mysig och charmig teater :)



Kram

Postat av: Salme

Stockholm är den finaste sommarstaden som finns. Var där ofta när vi bodde i Södertälje (15 min dit)bara vandrade runt. Finns hur mycket som helst att se. Det blir att man riktigt längtar dit.

2009-08-03 @ 16:22:40
Postat av: Malin

Jag gillar oxå vår hufvudstad, men även din stad!Välkommen hem till bloggen oxå!

2009-08-03 @ 18:04:00
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Petra

hihi vet vem killen är på sista bilden ;-) skönt att dom kör med lite tsp med. Kram

2009-08-03 @ 22:45:43
URL: http://inredningstokig.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaaadå jag ser att du glassat runt o jazzat på gatorna i huvudstaden..mmm så härligt och trevligt så..Pride oxå..ja då är det fest..

2009-08-04 @ 17:02:04
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback