Man slumrar som bäst till sport *L*

Det blev inte riktigt som planerat
Det blev bättre
Mannen städade...och jag bakade
(Det är ju roligare att baka än att städa, eller hur?)
Det blev kardemummaknutar


och saftig sockerkaka


Båda recepten ur Leilas bok A piece of cake
Jag bakar aldrig några större satser...bakar hellre fler gånger

Vi har hunnit med en power nap framför tv:n
Man slumrar som bäst till sport *L*
Det gick ju bra för svenskarna idag i skidspåren både på längden och höjden

Nu är det kvällen och klockan 20.00 är det Körslaget som gäller i det här huset
Heja Hannas kör!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Oj Oj Oj va de ser gott ut!!

Bullarna ser verkligen GODA ut kära Ulla!

Heja Magnus kör!! ;)



Kramar, Annelie

2009-01-24 @ 18:53:15
Postat av: Blondiie

ååå va gott!

massa grattis till baket0)

Postat av: Sari

Såg gott ut det där! Men jag hejar så klart på Team Magnus!!!! Gammal Borås-bo som jag är.... HEJA!!!!!!!



Kram Sari

Ps. Ses imorgon, ska bli mysigt ;-)

2009-01-24 @ 21:03:28
Postat av: Mia

Just det! Heja Hannas kör! L Jag trodde du hejade på Erik... ;-)

2009-01-25 @ 09:45:24
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lena

Å så gott!

Nu blev jag sugen på att dra ihop en sockerkaka!

2009-01-25 @ 19:15:30
URL: http://cruelladelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback