Ibland blir jag trött på mig själv

Hemkomningsfest för sonen
Tack alla Ni som var här!
Det blev ,enligt mig, en lyckad "fest"

*Solen sken
(trodde jag väl aldrig att den skulle göra, eftersom den sken för en vecka sen också)
Jag gillar när jag har fel
"Festen" hade funkat inne också,
...men allt blir så mycket lättare när, framförallt de små (1½, 2, 3, 5 och 6 år)
... har en större yta att röra sig på

*Maten räckte
Det är min fasa
Att jag ska ha gjort för lite mat
Nu blir det istället att vi får äta taco i flera dagar *L*
(bara så du vet syrran när du kommer imorgon *L')
Men hellre det...

En fördel med att ha många hemma på besök
...är att man får sitt porslin genomdiskat
...och jag säger bara:
 Tack och lov för diskmaskin!!!

Nu skulle man kunna tro att jag bara ska ta det lugnt idag,
...men det kryper redan i kroppen
Jag såg igår att källaren behöver städas
...så det blir väl att ta tag i det
Ibland blir jag trött på mig själv

Det här är nackdelen
...när man semestrar hemma
Man ser alla måsten som pockar på uppmärksamhet

Fast ikväll blir det Carl-Einar Häckner på Liseberg
Love Häckner


Kommentarer
Postat av: Malin

Har massor att ta tag i, tex packa in för stugvistelsen men jag ligger så gärna o läser och timmarna rusar förbi, det blir nog som vanligt att slänga ihop allt i sista sekunden och glömma ett o annat.



Vilken energi du har!!



Kram

Postat av: Annelie gästbloggaren

Ulla, maten räcker alltid hos dig......

tack själv för igår!

nu tittar Armani på mig med sina bedjande vackra ögon å vill gå ut på promenad! ses i em

Me to Löve Häckner!! :)

UnderBäst!!

2009-07-05 @ 10:22:09
Postat av: Junitjej

Yambo var hemma hos en kollega till min man. Vi är jättetacksamma att Yambo fick vara där. Han hade skött sig alldeles utmärkt och vi vet att han hade det bra!

2009-07-05 @ 10:43:57
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Jonas

Hej, och tack för ett mycket trevligt gardenparty! Tyckte lite synd om er som skulle plocka ihop allt... Men som sagt, diskmaskinen skojar man ju inte bort i det läget!



Ha det fint!



/Jonas

2009-07-06 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback