???

Att handla kläder tillhör inte min favoritsyssla, men...
...när jag väl gör det, så
...har jag börjat köpa flera plagg som är likadana fast i olika färger
Har jag väl hittat något jag tycker om så varför inte köpa fler på samma gång 

Nu har jag upptäckt en sak
Att samma klädesplagg i precis samma storlek och färg...
...skiljer sig åt i storlekar



Jag förstår att det kan skilja i storlekar om det är olika material
Men färg...
Hur stor är skillnad mellan blått och grönt?
Storleksmässigt



 


Kommentarer
Postat av: britten

Ja vet du ! det har jag också upptäckt....märkligt !...// kram

Postat av: Åsa

Jo, nog är det retligt att de inte har samma storlek på sina kläder. Jag köpte en svart tunika på Lindex som jag bara älskade och tänkte att jag köper en till (varför förnya sig, svart som svart) tog med den till studenten i Kalmar och när jag tog på mig den så var den lite för liten.jag fick dra lite här och där och så till slut passade den

2009-06-17 @ 22:50:20
URL: http://galanthus.blogg.se/
Postat av: Malin

Fniss så där gör även jag!

2009-06-18 @ 07:48:45
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback