Ibland är det skönt att ha fel

Jag är den första att erkänna
Det blev bättre än väntat
Tv-sändningen av Lotta på Liseberg

Både A och jag kände oss som värsta surkärringar
...när vi kom till Liseberg och inte fick "våra" platser vid Stora scenen
Vi var där knappt tre timmar innan sändning
...och det var massor av människor
Överallt
Nästa måndag har jag semester och då ska det bli bättre platser *L*

Vi var oroliga att Lottas spontanitet skulle gå förlorad i och med tv-produktionen
...men hon var nästan som vanligt
Älska Lotta

Artisterna Nanne Grönvall, Christer Sjögren, Brolle och Ola
...var suveräna och bjöd på sig

Fast det där med Bingospel mitt i alltihop...Njaaa

Vädret var med oss
Strålande sol från en klarblå himmel

Jag (vi) kommer tillbaka

Bilder från Lotta kommer ikväll


Kommentarer
Postat av: mimmi

va bra att ni hade fel då:) det är ju bättre att det blir en glad överasknig eller om man hade höga förväntningar och då blir besviken :)

Här är det så fint ute ..så nu blir det lite jordgubbar och sen en promenad:)

ha en skön dag

kram

Postat av: marie

hmmm, då fick inte jag höra dej sjunga =)

håller med om att bingospelet skulle inte vara med...

2009-06-23 @ 14:05:05
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Jonas

Ja, det såg riktigt skojigt ut på TV.

Kan de inte spela den där bingon i reklampausen?



/Jonas

2009-06-23 @ 16:28:10
Postat av: Malin

Härligt att du är tillbaks igen, fast det var kul att läsa gästbloggarens inlägg oxå, hon startar väl egen blogg snart?



Vi är oxå tillbaks i vardagen igen efter vår tripp bla till dina trakter!



Kram

2009-06-23 @ 19:39:49
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Annelie gästbloggaren

hahaha surkärringar va rätta ordet!! men vilken tur att vi blev glada igen :)

2009-06-23 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback