Jag är tillbaka

Nu är allt som vanligt
Jag, Ulla, är tillbaka
Tack AnneLie för att du underhållit mina bloggvänner,
...medan mannen och jag varit på en liten resa


Söderbärke
Porten till Dalarna


Vi har haft en underbart härlig helg!
Med mycket skratt, god mat och dryck
Sång och musik
...Och bad
(Inte jag inte... utan blivande svåger och svägerska)

Båda två sa att det var skönt
Men, jag undrar jag? *L*

Jag börjar med att tacka vårt värdpar för helgen

Vi kommer nästa år igen *L*

Jag vaknade tidigt på midsommarafton
Tog en morgonpromenad

Plockade en bukett blommor


Barndomsminnen
Sommarblommor, överallt sommarblommor

Jag gillar

Vädret?
Skiftande






Men vad gör det
Vädret är som det

Vi dansade runt stången

Ser ni?
Jag var klok nog att ta med mig stövlar *L*

På kvällarna kom gitarren fram


Sångpärmen innehöll all sorts musik
Det var bara att välja och vraka
 
Tralalalala


Kommentarer
Postat av: britten

å vilket härligt äkt amidsommarfirande......kram kram

Postat av: mimmi

Vilka underbara midsommar bilder du har lagt upp:) och plockat blommor hade ni också gjort ...la du dom under kudden nu .. och drömde du om din man eller:)

Vi plockade blommor förstås ..men la dom INTE under kudden .. efter jag har börjat att fota har man ju sett hur många kryp som finns i dom:) och dom vill jag inte ha i sängen:)

ha en trevlig söndag:)

kram

2009-06-21 @ 19:12:03
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/
Postat av: Thalina

Så underbara bilder och buketten är som en dröm.Ha det gott kram Thalina

2009-06-21 @ 19:20:06
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Lena

Din bloggvikarie skötte sig bra så du behöver inte vara orolig om du måste åka bort någon mer gång :)

Vilken härlig midsommarhelg ni har haft.

Där jag var i helgen var det mycket regn så det blev att vara inomhus ganska mycket.

//Lena

2009-06-21 @ 20:42:39
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback