Ytterligheter

Igår begravning
Idag studentskiva
Ytterligheter
Livets bergochdalbana
Sorg och glädje
Den ena har levt färdigt sitt liv, medan den andra har livet framför sig

Annars blåser det halv storm här
Om vi haft kvar vår gamla balkongdörr, så hade det även blåst halv storm inne också,
(eftersom det inte var så bra isolerat)
...men nu hänger gardinen där så lugnt och stilla
Det är liiite skillnad på tätning och tätning
En annan fördel med den nya balkongdörren och fönstret är att...
...vi även upplever att det är mer ljudisolerat
Bara idel fördelar med nya saker

Jag önskar Er en go dag!



Kommentarer
Postat av: Ninni

Läste talet till din svärmor..såå fint det är!

Begravningar är som sagt jobbiga,,men när dom väl är över så känns det på något sätt lättare och man kan gå vidare med sitt liv.



Ha en fin dag..kram kram

Postat av: Lillan

God morgon Ulla!

Det är ju det som är livet...att det ena dagen är total sorg för att i nästa vara lycka (även om sorgen lever kvar inombords).



Haha...jo han är lite extra trån gubben emellanåt nu för tiden;)

2009-05-27 @ 07:14:58
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Fru Styhr

Såg på Simons resdagbok att Simon kommer hem om 17 dagar... Det närmar sig. Han verkar i allafall ha haft en underbar tid. Jag tror att våra ungar har förändrats massor. Veronica har två månader kvar och hon ser fram emot sin resa till västkusten...

Själv ser jag fram emot min resa till Söderbärke på midsommar... Förresten, kommer Simon också med till stugan då? Christopher ville följa med. Han har inte firat midsommar i stugan på mer än sju år upplyste han oss om... Kram Carina

2009-05-27 @ 08:09:24
Postat av: Anonym

Hej skulle du vilja va snäll o maila mig.



[email protected]

2009-05-27 @ 08:22:30
Postat av: Annelie

Jag hoppas ni haft det bra efter ceremonin av din svärmor. Det är alltid jobbigt med begravningar, mensamtidigt väldigt fridfullt och vackert.

Mycket starkt gjort att orka hålla tal själv. Det är nog inte så vanligt skulle jag tro. Inte i våra

trakter ialllafall.



Men idag är det en dag i glädjens tecken, då ni har en studentskiva att gå på.

Jag hoppas den blir fantastisk rolig.



Ha det så fint! kramar

2009-05-27 @ 08:42:54
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: mimmi

Det blåser full storm här med .. igen roligt väder att vara ute i . så ingen promenad blir det idag heller ..men som tur är så gillar de lite små djur arter min lilla tomt så några kort kan jag få ändå:)

ha en fin dag

kram

2009-05-27 @ 14:51:18
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: Thalina

Här blåser det också och vi åkte hem från landet igår men åker väl ut på fredag har vi tänkt i alla fall.ha det gott kram thalina

2009-05-27 @ 16:58:24
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: My

Ja det är verkligen två skilda saker! Och stormar gör det här med...

2009-05-27 @ 17:15:28
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Beklagar sorgen! Verkligen ytterligheter - begravning och student =/ vilket fint tal förresten!

Massa kramar till dig!

2009-05-27 @ 19:06:36
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-27 @ 19:14:20
URL: http://sheerblondes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback