Träningsvärk

Tänk Er en lördag
Helkväll med tjejerna från landet

Det ska ätas, bowlas och dansas
Cheeseburgare med (tjocka) pommes frites
Mums!

Bowling
Jag vill inte skryta med gissa vem som vann?
Woohaa!!

Irländsk pub
...med live musik
...som gör att det spritter i kroppen och  
...man bara MÅSTE dansa och dansa och dansa och dansa och...

Kommer hem efter att morgontidningen hamnat i brevlådan
Schh... säg det inte till någon

Glad, men trött

Fast jag bara undrar

Hur dåligt tränad är man
...om får träningsvärk efter en danskväll på stan? *skrattar*


Kommentarer
Postat av: my

Hihi beror på det, du kanske använde andra muskler än de vanliga?? Kramis

Postat av: Anna ..dansar in

Mmmm Ulla du är väl tokhärlig du..himmel vara ute o rumla så pass..tills tidningen dimper ned..lite galen är du..du kan gott ha lite värk tycker jag :)



Aha så pass med op..mmmm lika bra att få det gjort..sedan blir du som ny..blir du sjukskriven länge efter op..?

2009-10-12 @ 20:56:29
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: mimmi

Jag skriver som en annan skrev här ..det är ju helt andra musklar man använder när man dansar ...eller vad det nu heter man gör ute på dans golvet;)

Sen har man ju nog fått lite stärkt isig ..och då slappnar ju alla musklar av ...:)

ha det så mysigt ikväll:)

kram

2009-10-12 @ 20:59:37
URL: http://mimmisfotosida.nu/
Postat av: Nanna

Ha,ha,övning ger färdighet, du behöver bara göra det till en vana! God natt och sov så gott!

2009-10-12 @ 21:56:23
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback