Utmanad

Jag har blivit utmanad av Marina

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut? Opererade ryggen 

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, ett tag! Inte så länge som jag önskade

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009? Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, svärmor dog under dramatiska former

5. Vilka länder besökte du? Jag höll mig inom Sveriges gränser

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag är ganska nöjd med livet som det är 

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 27 april

8. Vad var din största framgång 2009? Att min rygg blev bra

9. Största misstaget? Att ta livet för givet

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ryggproblem

11. Bästa köpet? En systemkamera

12. Vad spenderade du mest pengar på? Tekniska prylar såsom systemkamera, stativ, macroobjektiv och bärbar dator

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mitt macroobjektiv

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Han jobbar i affär med Lena Philipsson 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag är (nästan) alltid glad oavsett år

16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts mer med familj och vänner 

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig i onödan

18. Hur tillbringade du julen? Med familjen

19. Blev du kär i år?  Jag är kär hela tiden...i min man

20. Favoritprogram på TV?  Morden i Midsomer, Bones, Navy CIS

21. Bästa boken du läste i år? Triologin Berlinerpopplarna, Eremitkräftorna och Vila på gröna ängar av Anne B Ragde 

22. Största musikaliska upptäckten?

23. Var är frågan?
?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En bärbar dator

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Opererade ryggen två dagar innan min födelsedag

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mitt liv är bra

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Bloggare

29. Vad fick dig att må bra? Familj och vänner

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen. Jag är mer än nöjd med min egen man  

31. Vem saknade du? Min son som var i USA som utbytesstudent

32. Den bästa nya människan du träffade? Min kirurg som såg till att min rygg opererades




Kommentarer
Postat av: mimmi

Vi har samma smak på vissa tv program såg jag :) Navy cis .det gillar jag och bones är bra och även de andra CSI program följer jag :) Det var väldigt intressant att läsa allt detta :) tack för att du delade med dig av detta :)

kram :)

Postat av: Anna tassar in

Himmel har du svimmat Ulla..ja men sedan tar det sig ska du se..du det är ju härligt att reflektera som du gjort här..jag läser mellan raderna och hittar den Ulla jag lärt mig tycka så mycket om..kram på sig..från Anna

2010-01-15 @ 19:05:02
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Thalina

Det var roligt att läsa dina svar och måste vara härligt att fortfarande vara kär i sin man . Kram Thalina

2010-01-15 @ 19:25:24
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: soffie

roligt att läsa din lista,

ha en toppenfredag!!!

2010-01-15 @ 19:35:10
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Gun

Roligt att läsa om dig och vi är lika på flera sätt, bl.a oroar jag mig också alldeles för lätt och jag opererade ju min rygg förra året jag med:) Kram

2010-01-15 @ 19:39:29
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Gun

Jag glömde säga Tack! (För din gratulation)

2010-01-15 @ 19:40:15
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jag är så himla dålig på att svara på såna listor, men tycker om att läsa andras. Och nu vet man lite mer om dig, kort & koncist!

Halsen är tyvärr på sämringsvägen igen, men nu hoppas jag att de äntligen klurar ut vad det är för eländes sega baskelusker som inte vill ge mig lugn & ro.

2010-01-15 @ 22:56:21
URL: http://ibag.blogg.e
Postat av: ansepanse

kul läsning

2010-01-16 @ 16:03:08
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback