Resan börjar




Fast dagen innan vi åkte firade vi en tre- och en sjuåring




...men nu åter till resan
Bilen packades
Man kanske inte tror det, men det går in en hel del i  en liten Volvo C30
Mannen kan det där med att packa


Aha, ni undrar om mina löparskor är med?
Jodå


...och två gånger var jag ute och sprang

Medan vi väntar på att få köra på färjan


...tränar sonen inför raukklättringen


...det planeras


...det kontrolleras att kameran fungerar
...och läses bok


Ja, vi var i god tid

Väl på färjan njuter jag av den goa känslan att det äntligen är dags för det efterlängtade
 besöket på öarnas ö, Gotland


Av
Anna och Pernilla har jag fått med mig massor av tips på platser som bara måste besökas


Det är bara att erkänna
Jag hann inte med alla
...men en hel del

Det kommer mera...


Kommentarer
Postat av: Jayne

Följer fortsättningen!!! Jag har aldrig varit på Gotland.... Första gången för dej ...???

Du är superduktig med springandet... imponerande!!! Att jogga är ett kliv som jag har framför mig...får ta tag i det till nästa vår... ja kommande vår...

Kram

Postat av: Mia

Underbara Gotland....L

2010-07-27 @ 20:40:35
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anna.. tassar in....

Himmel jag synar allt, jag ler och blir lycklig..Ulla..jag kommer följa med och läsa varje bokstav du skriver om öarnas ö..mmm färjan ja..lite segt är det..men den som väntar på nåt gott..



Åh men du...kände du min närvaro..på ön?

2010-07-27 @ 20:58:14
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Christina

Gotland måste jag bara åka till någon sommar, ser fam till fler vackra bilder, hade gott kram.

2010-07-27 @ 22:34:42
URL: http://mammastina.blogg.se/
Postat av: Fru Styhr

Haha, vilken underbar ögonblicksbild på Cornelia...Så himla rolig...

2010-07-28 @ 08:45:50
Postat av: Nanna

Verkar som ni haft det bra på Gotland ! :)

2010-07-28 @ 10:26:06
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback