Insnöad

Ni vet hur det är
När man uppmärksammas över någonting så ser/tänker man på det hela tiden

Sonen övningskör ju nu så...

...har ni sett en sådan stor (och tom) parkeringsplats

Tyvärr ligger den i Gränna
...och det är liiite för långt ifrån Göteborg *skrattar*

Hur det går för sonen?
Idag ska han till körskolan för sin andra körskoleledd lektion

...annars gör han som de säger på körskolan
Mängdträningen tar man hemma
...och nog har han mängdtränat
Han vill köra heeela tiden
Igår blev det två pass

Ikväll blir jag hämtad från jobbet av honom (och mannen)


Kommentarer
Postat av: Malin

Huu ser inte fram emot den dagen när dottern sätter sig bakom ratten, all träning får maken ta, jag är inte tillräckligt lugn o pedagogisk under stress!

Postat av: soffie

va kul att övningsköra,kör du med han nåt?

jag har sagt ifrån så min dotter kör med hennes faster+man fasters man är körskollelärare himla bra:)

lycka till till sonen,

2010-10-11 @ 22:11:50
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback