Häckner

Längesen sist
...och det har jag fått bannor för så nu kör vi igen

Jag är ett stort fan av Carl-Einar Häckner
Det brukar vara så att man antingen gillar honom eller inte
Jag gillar honom starkt

Varje sommar de senaste 15 åren så har han på Liseberg satt upp en varieté
Jag brukar gå på premiären och på avslutningen



Årets förställning hette Trollkarlens återkomst


Han har med sig två "cirkus"artister
I år har hade med sig handstandartisten Danilo


...och lindanserskan Silea
 

Mitt syskonbarn som älskar att klättrar


...blev helt fascinerad av Danilo
Ph sa vid ett flertal gånger högt och ljudligt: - "WOW!!!"





Kommentarer
Postat av: my

Han är rätt söt! :)

Postat av: Sara Ch

Häckner är kul! Men tyvärr så lyckades jag missa honom i sommar.. Får hoppas på fler tillfällen.

:D



kram!

2011-08-24 @ 12:33:04
Postat av: Carina

Vilken underbar bild på Danilo och vilken underbar kille :)

2011-08-29 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback