Vallarna

I Falkenberg, Vallarnas friluftsteater, sätts det varje år upp buskisteater
Årets föreställning hette "Pang på pensionatet"
...och i år kom vi äntligen dit




Det är inte alltid man vet när man blir fotad


När vi kom fram fullkomligt vräkte regnet ner, men som tur var så slutade det
...och det blev en magisk kväll


Det fanns mycket att fotografera




Fast jag bara lägger programbladen från olika föreställningar i en låda
...när jag kommer hem så vill jag gärna ha dem


Låt föreställningen börja




Änderna hade fest varje kväll föreställningen gick
Det fanns alltid några "snälla" människor som matade dem med popcorn






Om ni inte varit på Vallarnas friluftsteater någon gång
...så kan jag starkt rekommendera det






Kommentarer
Postat av: Alba

Roligt att se dig igen! (Har ju inte skaffat FB - än).

Brukar se detta på TV - Siv Carlsson är obetalbar!!!!!!



Jag har fredag idag så - trevlig helg!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback