Styrsö

För ett tag sen
Var jag och ett antal andra sköna damer på Styrsö (en ö i Göteborgs skärgård)
Ett par goa vänner till oss hade hyrt ett hus där en vecka
 
 
På Styrsö finns det många hus som jag skulle kunna tänka mig att bo i
Här är ett
Jag bara älskar glasverandor
 
Jag tog en promenad till hamnen
 
Jag såg mycket fint
 
..men också roliga saker såsom denna brevlåda 
 
Vid hamnen blev himlen plötsligt dramatiskt vacker
 
 
Till slut kände jag mig manad att skynda mig "hem" för det kändes som om ett oväder skulle bryta ut
 
"Hemma" var det bara glada miner
... och något oväder såg vi inte till
 
Resten av kvällen gick i matens, dryckens och skrattens tecken
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Så fina bilder från en dag som verkar ha blivit hellyckad.

Postat av: Yvonne

Styrsö cyklade jag på förra sommaren! Och över till Donsö..fina ställen!

2012-07-22 @ 16:02:35
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback