Har inte människan annat för sig?

Nu har jag bakat
Nu igen?
Har inte människan annat för sig
Näää...inte idag
Och föresten så giiillar jag att baka
Så det så *L*
Fast för tillfället varierar jag mig inte speciellt mycket
Har man hittat en vinnande koncept... så har man *L*

Sockerkaka och kardemummaknutar




Min inspirationskälla och guru är ju som ni vet 
Leila Lindholm
Det mesta av bakverken som jag lägger ut på bloggen kommer från hennes bok
a piece of cake
Den har allt
Goda, men framförallt, enligt mig, lätta recept

Var jag gör av med det jag bakar?
Inga problem
Jag har en man som älskar fikabröd
Fast han klagar ju ibland..
 ...över att han måste träna så mycket för att hålla jämt tempo med kalorierna *L*


Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilken härlig kväll ni hade igår..ett gott skratt förlänger livet.



Ohh vilka smaskiga kakor, jag bakar väldigt sällan fikabröd, bakar jag så blir det matbröd.



Ha en goo söndag, kramen

Postat av: Annette

Åhh vad gott det ser ut!! Jag Kommer på fika då ;) haha



haha ojo då, här är man uppe på benen ändå i tid på morronen ;)

När ungarna växer upp så är man så dum så man skaffar sig djur och det är ju samma som att börja om igen med småbarn haha Så här blir det aldrig någon vila. Sen är jag förbannats dum som inte lär mig att knata i säng i tid på natten :S Men satt och fixade i photoshop och sjolahopp så hade tiden rusat iväg. Men blev ganska nöjd med mitt jobb så jag får trösta mig med det :P



Så det vart kalas igår då.. Kul!! Ja man lär sig ju när man blir lite äldre att ge upp och gå hem men för min del lär jag mig aldrig vart gränsen med alkohol går.. Det verkar kvitta om jag tar 5 eller 10 öl så blir jag lika jäkla dålig dagen efter..



Ha en det gott

Kram Annette

2009-03-08 @ 12:31:16
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: marie

åh, vad gott det ser ut.....

det är svårt att bränna kalorier i detta väder.

2009-03-08 @ 17:51:21
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback